أخر الاخبار

مواصلات السفارة الايطالية - ازاي اروح السفارة الايطالية

افضل طريقة للوصول الي السفارة الايطالية

من خلال هذا الموضوع سوف نعرض لكم جميع الطرق التي سوف تنقلك الي السفاراة الايطالية الموجودة في المهندسين تحديداً في شارع لبنان، نعم هناك سفارة ايطالية توجد في هذا المكان للعلم، لان ليس الكثير من يعرف، لذلك سوف ندلك علي التفاصيل من خلال هذا  الموضوع البسيط.

مهما كان طريقك او بلدك المهم انك توصل الدائري او توصل محطة مترو الزراعة او محطة مترو البحوث ودا النهائي، طب انتا دماغك للفت لية لسة شيوية هسهلك الموضوع اكتر من كدة لان المكان مالوش اي اشعار علي خريطة جوجل عن تجربة.

ازاي اروح السفارة الايطالية من علي الطريق الدائري

كل ما علي عشان تقدر توصل لمكان السفارة من خلال الدائر، لو مواصلات من عند طالعة اكتوبر الموجودة بعد قليوب تركب عربية من هناك رايحة عرابي او المهندسين وبعد كدة تحول لميدان لبنان هتلاقي شارع لبنان في وشك السفارة موجودة في مبني H&M مبني زجاجي مميز كبير.

اهم حاجة : لما تيجي تسأل عشان لو توهت اسأل ونت في ميدان لبنان او شارع لبنان عشان لو سألت في مكان غير دة الكل هيقولك اية اللي جابك هنا لف وارجع تاني خد بالك اللهم بلغت.

الوصول للسفارة الايطالية من خلال مترو الانفاق

الموضوع هنا اسهل بكتير لو حضرتك جاي من اتجاة محافظ القليوبية انزل الزراعة وبعد كدة هتنزل محطة البحوث ما تنزلش الدقي البحوث اقرب، هتسأل عن كبري الخشب، تمام كدة هتلاقي هناك عربيات بتحمل ميدان لبنان هتقول للسواق نزلني عند الشارع هتدخل شارع لبنان هتلاقي السفارة في وشك زي ما واضحة في الصورة بالاعلي.

طب لو انتا جاي من داخل القاهرة او المرج اوي منطة روح لاقرب محطة مترو واركب وانزل محطة البحوث هتسأل عن كبري الخشب، تمام كدة هتلاقي هناك عربيات بتحمل ميدان لبنان هتقول للسواق نزلني عند الشارع هتدخل شارع لبنان هتلاقي السفارة في وشك زي ما واضحة في الصورة بالاعلي.
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -