أخر الاخبار

برنامج "هيين" 4.5 Hein لتشغيل قنوات بي ان سبورت كلها مجاناً

برنامج Hein

Hein  لتشغيل قنوات بي ان سبورت

مين فينا مش عايز يتفرج على جميع ماتشات ومباريات كأس العالم 2018 فى منزله وهو اعد مرتاح البال مين فينا مش عايز يتفرج على كأس العالم بصورة كويسة وجودة عالية بدون تقطيع ومشاكل وصلات الــ bein sport اللى بقا صاحب الوصلة بقا يستغل زباينه عشان كأس العالم وغلي الاشتراك.

عشان كده فريق شير مصر  هايحل ليك المشكلة وينقذك من جشع اصحاب الوصلات والاعد القهوه اللى ممكن ما تخلكش تعرف تتفرج على الماتش بمزاج رايق كل ده هانوفره ليك فى برنامج صغنن جدا بس الاهم يكون عندك نت وجهاز كمبيوتر بسيط مش شرط يكون امكانيات.

تحميل Hein

والاهم من كده سرعة الانترنت عشان برنامج Hein "الهيين" هيبقا شغال من على النت ياعني سرعة الانترنت ما تقلش عن 1M بايت طب لو اقل من كده ما فيش مشكلة برضو قولتلك فريق  شير مصر، معاه الحل لان البرنامج بيدعم اقل سرعه وجودة انترنت عشان الكل يتفرج وما يفوتش اي ماتش من ماتشات كأس العالم 2018.

تشغيل قنوات بي ان سبورت مجاناً

كيفية تشغيل برنامج Hein "الهيين" وتسطيبة وكيف تقوم بتشغيل الصورة 1080p F.HD وكيفية تفعيل جيمع القنوات التي سوف تعرض مباريات كأس العالم 2018، ملاحظات بسيطة اذا واجهت مشكلة عند تشغيل برنامج Hein "الهيين" حلول بعض مشاكل برنامج هين Hein لمشاهدة القنوات الرياضية الناقلة لكأس العالم 2018 :
  1. حل الخطأ 6024 برنامج الهين :- الحل سهل هو اعادة الضغط القناة الى ان يختفي الخطأ و تظهر لك رسالة مبروك.
  2. حل الخطأ 12 برنامج الهين :- الحل ايضا هو اعادة الضغط القناة الى ان يختفي الخطأ و تظهر لك رسالة مبروكان لم تتفعل القناة بعد اكثر من 5 محاولات فمعناه ان الايبي الخاص بك تجوز عدد التفعيلات المخصصة له (لتنظيم الامور نحدد لكل شخص عدد معين من التفعيلات في اليوم).
  3. حل مشكل توقف البرنامج Hein في مرحلة ضبط اعدادات الحماية اكثر من 10 دقائق : قم بايقاف الاونتيفايرس الى ان تقوم بالتفعيل.
  4. حل الخطأ 6002 برنامج الهين : هذا الخطأ سوف يظهر عندما لا يكون التفعيل متاح . اي عندما يكون المبرمج غير متاحاخيرا من يستعمل avast يقم بايقافه اثناء التفعيل لانه يخلق مشاكل في التفعيل عند البعض. بعد التفعيل يمكنك اعادة تشغيله.

برنامج الهين "Hein " لتشغيل المباريات على قنوات bein sport مجاناً و بدون تقطيع 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-