اتعرضت للتحقيق بعد قصة حب كبيرة زميلها اتقدملها .. و من فرحتها حضتنته داخل الحرم الجامعي.. شاهد الفيديو -->

اتعرضت للتحقيق بعد قصة حب كبيرة زميلها اتقدملها .. و من فرحتها حضتنته داخل الحرم الجامعي.. شاهد الفيديو

اتعرضت للتحقيق بعد قصة حب كبيرة زميلها اتقدملها .. و من فرحتها حضتنته داخل الحرم الجامعي.. شاهد الفيديو

    اليوم ننشر لكم قصه لها العجب بعد قصة حب كبيرة بينها وبين عشيقها يتقدم لها زميلها لكي يطلب يداها ونن والدها.. و من فرحت البنت انها مش مصدقه نفسها قامت وحضنت زميلها ..

    ومن بعد ماحضنت البنت فتي احلامها اللى مستنياه يتقدملها بفارغ الصبر اتعرضت البنت للتحقيق و اتكسرت  نفسيتها زي الزفت و فوق ده كله فصل نهائي من الجامعة و حرمانها من التعليم........ لانها حضنت زميلها من فرحتها لانه اعترف ليها انه جاي بتقدملها  .. نضيع مستقبل بنت! لكن لما بيحصل تحرش و معاكسات في الجامعة مفيش رد الفعل ده!

    وقد صدر تقرير بفصل طالبة كلية اللغة العربية بالمنصورة، صاحبة الواقعة الشهيرة بذهابها إلى جامعة المنصورة واحتضانها زميلها أمام أعين الطلبة فى الحرم الجامعي.

    وأوضحت المصادر، أن الطالبة بدت في حالة انكسار شديد أثناء التحقيق معها واعتذرت كثيرا عن هذا الخطأ التي لم تظن أنه سيصل إلى هذه المرحلة.

    وأشارت المصادر، إلى أنه تم عقد لجنة أولية للتحقيق مع الطالبة بشأن الواقعة وبعد ذلك أحيلت لمجلس التأديب وتم عقد جلسة التأديب معها.

    وكشفت المصادر أن مجلس التأديب أصدر حكمه في الواقعة وتم إرسال الحكم إلى الدكتور محمد المحرصاوى رئيس جامعة الأزهر للتصديق عليه وإقراره، منوهة إلى أن القرار كان بفصل الطالبة من الجامعة.

    فيديو طالب يحضن طالبة فى جامعه المنصوره

    إرسال تعليق