k اعلانات زمان وافضلهم اول واحد -->

اعلانات زمان وافضلهم اول واحد

اعلانات زمان وافضلهم اول واحد
    اعلانات زمان
    يلا بينا نسافر لزمن انت تعرفة بمجرد ان شخص كبير سناً عاش في هذا الزمن يحكي له عنه لكن،هل الحكايات مماثلة للحقيقة طبعا لا الواقع لا يمثل الخيال باي صلة عشان كدة احنا بقي هنخليك تعيش الزمن دة من خلا شوية صور اعلانات...

    اعلانات زمان 


    اعلان سجاير كليوباترا ده كان شكل اعلان سجائر كليوباترا زمان وسبحان الله ياجدع الشكل هو هو ما تغيرش من ساعتها بس اللي اتغير بس سعرها ولسه عمالة بتغلي لحد ماوصل سعرها لــ 22 جنية بقي ده اسمه كلام..


    ودة مش هنحتاج نتكلم عنه كتير لانه دلوقتي نص العالم ما يقدرش يستغني عنه بس لك ان تتخيل ان ده كان سعرة زمان حوالي واحد قرش او اقل من كدة دلوقت بقي هوووووه هوووووه..


    ده كان اول اعلان للشاي كان اعلان راقي كده تحس ان الشاي دة كان سلعه ذهبيه،دلوقتي بقي اعلانات الشاي بقيت عامل زي اعلانات ما تعرفش ده اعلان عربية ولا فيلم لحد ما في نهاية الاعلان تلاقي باكو الشاي وحمادة هلال ما توصاش تشرب شاي عايز شاي اشرب شاي اشرب شاي..


    اعلان الموبيليا دا كان شكل اعلان الموبيليا زمان وكل ده كان يبدأ بـــ 5 جنية تعالي بقي انتا دلوقتي اقل من 100 الف جنية انتا كدة فلاح ومش عارف تجهز بيتك.


    اعلان بيبسي الحاجة الساقعه مشروب الضيف عشان يرطب علي مراوح قلبة، دلوقتي بقي ملايين بتتصرف علي ازاة بيبسي وميسي وصلاح وهوووووبااااا كبيرة اوي بس يبك انتا الواحد مايقدرش يستغني عنها..


    عندك برد او سعال او نزلات شعبية يبقي مع كولدا انتا فى التمام، مشروب لذيذ ومريح للمعدة، بوقي واحد ودعاً للبرد، دلوقتي لو خدت صيدلية قابلني لو راح البرد من عندك..

    إرسال تعليق