القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الأخبار [LastPost]

حمو بيكا بكره اغاني عمرو دياب ومحمد منير - خبر تعاقد شركة روتانا مع حمو بيكا


حمو بيكا بعد اطلاق مهرجان "ايه الحكاية" صاحب مقولة "باتون بالية بالسمسم هات" حمو بيكا انا مش فاضي اتعلم وفعلا عندي مشكلة فى النطقة دا لاني ماكملتش تعليمي مش مرض والا حاجة زي ما قال الكل..

وبالنسبة لفيديو التريقة اللي نزل على الفيس بوك وعلى اليوتيوب، انا مبسوط جداً من اللي الناس عملته، دا مش عشان اتريقو عليه لا دا عشان هما شاركو الفيديو وفى نفس الوقت اتريقو عليه بس انا كسبت كتير من المشاهدات على الفيديو ده ومشاهدات الفيديو بتاع باتون سالية بالسمسم هات ارباحه كافيه تعيشني سنه كاملة بخروجات بلبس...

حمو بيكا بكره اغاني عمرو دياب ومحمد منير

قال فنان المهرجانات حمو بيكي في بوست له بعد ان تم تعاقد روتانا معه لعمل فيديو كلبات وتكون الراعي الرسمي لكل اغانية قال، سر ما حدش يعرفه انا عمري ما جبيت عمرو دياب ومحمد منير مش شخصية لا انا عمري ما حبيت طريق اغانيهم والكلمات..


واليوم تم تعاقد شركة روتانا مع حمو بيكا  وهذا التعاقد لن يغير شيئا فى قرار النقابة بمنعه هو ومطربى المهرجانات من الغناء فى مصر، خاصة أنه ليس لديه تصريح غناء من النقابة ولا عضوية وبالتالى لن يسمح له بإقامة حفلات أو الغناء فى مصر طبقا لقرار النقابة برئاسة الفنان الكبير هانى شاكر.

فيديو الارباح لحمو بيكا 

تعليقات