القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الأخبار [LastPost]

موضوع - فتاة الفستان يثير الجدل

صور -فتاة الفستان
موضوع - فتاة الفستان يثير الجدل 

فتاة الفستان

منذ ساعات قليلة تصدر، موضوع، محركات البحث ومواقع التواصل الاجتماعي، حول فتاة جامعه طنطا، التي اطلق عليها لقب، فتاة الفستان، وتبين من الامر، ان تم التنمر علي هذه الفتاه من قبل ادارة الجامعه لكن، الامر ليس واضح لبعض من الناس لكن دورنا، ان نقوم بتوصيل الحقيقة لكم.

الطالبة حبيبة طارق، كنت ذاهبة إلى الامتحان ودخلت إلى لجنتى، وعندما انتهيت من الامتحان خرجت لاستلام بطاقتى، فسألنى مراقب الامتحان، أنت مسلمة أم مسيحية، فتعجبت من السؤال جدا، ونظر إلى نظرة غريبة وقالى خلاص خلاص، وعندما خرجت وجدت 2 من المراقبين نساء يقولون لبعضهم "تعالى شوفى لابسة ايه".

حبيبة طارق فتاة الفستان

وتقول الفتاة ان ماحدث لي اليوم، حادثة تنمر متعمدة ضدي، ولم اكن اعرف ان الفستان سوف يجعل كل الناس تتجه الي وتلقي الانتباه، بهذا الشكل، حتي اتت، المراقبتين قالت لى، انتى نسيتى تلبسى بنطلونك ولا ايه، وظلتا تتحدثان مع بعضهما البعض عنى وأنا لم أر أى سبب للحديث عنى بهذا الشكل.

صور فتاة الفستان

تنمر فتاة الفستان

المراقبة تقول، هذه من الإسكندرية وهما كده الإسكندرانية، وقالت لى وانتى ماشية الهواء هيطير الفستان وهيترفع، وقالت لى لا أنتى ربنا يهديكى وترجعى لحجابك ودى فترة يا بنتى وهتعدى، والناس فى الكلية كانت بتنادى بعض عليا.

من كتر ما خلتنى فرجة فى الكلية، وأنا ماعملتش لحد حاجة، وبعد ما روحت نزلت البوست على الفيس والناس قالت لى قدمى شكاوى ولازم الموضوع يكبر علشان ده تنمر، وينزل تحت بند تحرش لفظى وخصوصا إنه كان فيه مراقبين رجالة وكانوا بيتفرجوا عليا.

تعليقات