القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الأخبار [LastPost]

فيديو القطار الروسي

القطار الروسي الجديد
فيديو القطار الروسي

فيديو قطار القاهرة اسوان

منذ يوم تصدر فيديو محركات البحث، فيديو جديد لمتحرش فى القطار الروسي، الفيديو الذي تصدر محركات البحث واشعل مواقع التواصل التواصل الاجتماعي الفيديو الذي ظهر فيه رجل كبير السن يتحرش بطفل داخل القطار، وقام بتصويرة احد الراكبين للقطار فى العربة الاخيرة للقطار.

حالة من الغضب والجدل الواسع شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، خلال الساعات القليلة الماضية، بعدما جرى تداول مقطع فيديو، وثق واقعة تحرش جديدة، ارتكب رجل فعلا فاضحا بحق طفل، أثناء استقلاله القطار رقم 1008 المتجه من الجيزة إلى أسوان يوم الأربعاء الماضي.

بالصور رجل القطار



فيديو رجل القطار الروسي

وقال الشاب الذي صور الفيديو"أنا ركبت من الجيزة القطر اللي طالع من إسكندرية لأسوان لاقيت الراجل راكب في العربية الأخيرة، وكانت فاضية، وده كان لحظة أذان الفجر، وشكيت في الراجل لأنه كان شكله مش مريح.

ولاحظت إن الولد ده جه وده واحد من المتسولين اللي في القطر، وقعد جنب الراجل، وحصل ماتم فى الفيديو، مع وقت أذان الفجر، وأنا عملت اللي عليا بضميري، وصورته عشان أعرف الناس هو بيعمل إيه، وبعدها بشوية الولد نزل في المنيا والراجل نزل وراه وبصيت عليهم لاقيت الراجل بعد ما استغله بيديله فلوس في إيده، ورجع ركب القطر تاني.

تعليقات