القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الأخبار [LastPost]

سبب طلاق منه عرفة فضيحة تم الكشف عليها هنا

أسباب الانفصال عن منة عرفة

انفصال منه عر فة من محمود المهدي

منصات التواصل الاجتماعي تشعل مواقع التواصل الاجتماعي بعد انفصالهم اليوم وكان سبب الخلافات اكثر من شئ، منهم ان عادات وتقاليد منه عرفة لا تتماشي مع تربيته الصعيدية، مما جعل الامر يصل الي الانفصال، ويتطلع الجمهور لمعرفة سبب الانفصال وكالعادة الفضول يقتل الجميع.

لكن مرحلة الهوء تم انتهائها، والان نشرت منه عرفة علي حسابها الرسمي علي انتسجرام، علي خاصية الاستوري انها انفصلت عن زوجها محمود المهدي، وكل شئ قسمة ونصيب وربنا يوفق الجميع في حياته الجديدة.

إعلان محمود المهدي انفصال منة عرفة بهذه الطريقة، أوضح أن الانفصال جاء بناء على رغبتها هي حيث أشار المهدي أنها هي التي اختارت الحياة الجديدة، وقالت ان اسلوب محمود المهدي لا تتماشي مع حياتي الطبيعيه وكان هناك كبت وحياة غير موريحة بالمرا.

أسباب الانفصال عن منة عرفة

وتأتي أسباب سبب طلاق منة عرفة من محمود المهدي، إلى كون عادات الأخير لا تتماشى مع طبيعة عمل الممثلة الشابة، إذ قرر الانفصال بشكل هادئ دون إثارة مشاكل، بما لا يتعارض مع عملها ولا يؤثر على حجم مشوارها الفني وطموحاتها.

وكان سبب الانفاصل الفعلي، عادات محمود المهدي كراجل شرقي صعيدي، فيه حاجات مش هتنفع معايا، وهتوقفها عن شغلها وحلمها وأصدقائها في الوسط الفني، فأكيد مش هقف في ده، وربنا يكرمها في المجال الفني، وتوصل أعلى حاجة فيه بالتوفيق للجميع.

اخر اعمال منه عرفة مع زوجها السابق محمود المهدي 

وجمع الثنائي قبل الانفصال فى مهرجان شعبي لهم، وكانت تجربة جديدة عليهم  لأول مرة، على طريقة المهرجانات، وذلك بالتعاون مع أبو ليلة، حيث تحمل اسم  الاغنية نا قلبي دق، وتقول كلمات الاغنية....

في ناس تتخطب
وفي ناس تتجوز

وفي ناس تتطلق
أما أنا مقضيها

مبروك مبروك
مبروك مبروك
مبروك مبروك

مبروك مبروك
المهدي

ممكن تقبلي اد الفيس
ممكن نطلع رحله بايس
ممكن اكونلك احلى عريس

اصل أنا شايف فيكي تمييز
منة
ممكن تطلع واد بكاش

ورسايلك عادي مشوفهاش
مش اد الحاجه متقولهاش
يمكن اقولك لاه بلاش

المهدي
ممكن شوفتك مره في فيلم
ممكن شوفتك صدفه في حلم

ممكن اقولك أمر يهم
أنا ميت فيك انت يا حلو
منة

ممكن اكون حباك
وممكن اكون كرهاك
من اسلوبك أنت هيتحدد احساسي معاك

لو تعيشها عليا
لاء دي صعبه شويه
عيب ده أنا بت ادارجيه في كلمه وثانيه هكون كرفاك


تعليقات