أخر الاخبار

تحميل اغنية البابا وصل - رضا البحراوي

اغنية البابا وصل رضا البحراوي

رضا البحراوي يطلق اغنية جديدة بعنوان البابا وصل الاغنية الي كسرت الدنيا بعد ان تم اطلاقها بشكل رسمي اليوم علي رضا البحراوي الرسيمة علي منصة اليوتيوب، وتصدرت اغنية رضا البحراوي الجديدة البابا وصل التريند لتصبح الاغنية رقم 1 اليوم علي جميع محكركات البحث.

ومن خلال هذا المقال نقدم لكم عشاق الدبابة رضا البحراوي، اغنيتة الجديدة "البابا وصل" الاغنية التي يبحث عنها الكثير الان من خلال محركات البحث لتحميل الاغنية كاملة بجودة صوت عالية، اليك فيديو اغنية رضا البحراوي 2022 البابا وصل.

كلمات اغنية البابا وصل

انا عايش جدع
مع ناس تمامها كاشات
شوفت البدع

من اللي كانو اخوات
صحاب مصلحة
ومافيش واحد سندال

كانت غلطتي عشان زملت عيال
البابا وصل مش عايز اسمع صوت

علي راي المثل عمر التاريخ ما يموت
تقيل في البلد اسمي معدي محدود

معروف بالبطل طب يلا كلة سكوت
ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات

نزاهه من يومنا وبشوات
علي مبدنا ياصحبي نسد
ومعاكو في الحكايات

احنا خطر ما بنهبش ولا بنخاف
من بعيد لازم نتشاف
انا نظري ضعيف معلش
وشايفكو انا شفاف

مفيش مني
لكن في منكو في كتير
ابعدو عني

الفرق بينا كتير
هتحضرني
هتشوف بجد الويل
تفدرني يبقي تشوف تقدير

ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات
علي مبدنا ياصحبي نسد
ومعاكو في الحكايات

احنا خطر ما بنهبش ولا بنخاف
من بعيد لازم نتشاف
انا نظري ضعيف معلش
وشايفكو انا شفاف

انا عمهم
بضرب ومجليش
حارق دمهم سلطان وزيي مفيش

بيهم كلهم
وبطولي عامل جيش
انا يابني البطل
سابق متلحقنيش


ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات
علي مبدنا ياصحبي نسد
ومعاكو في الحكايات

احنا خطر ما بنهبش ولا بنخاف
من بعيد لازم نتشاف
انا نظري ضعيف معلش
وشايفكو انا شفاف

رضا البحراوي اغنية البابا وصل

تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 9/17/2022

    ؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
    ل

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -