القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الأخبار [LastPost]

داليا مبارك اغنية اللي يمشي عادي

تحميل اغنية اللي يمشي عادي

تحميل اغنية اللي يمشي عادي

الاغنية التي تم اطلاقها منذ شهر والتي حققت نجاح كبير والتي تعتبر اول اغنية باللهجة المصرية للفنانة داليا مباراة، والتي هي من كلمات، عمرو المصري، وألحان مصطفى الشعيبي، وحقق الاغنية نجاح كبير بعد اطلاقها وحصلت علي اعجاب جمهور داليا مبارك، وأشاد جمهور داليا مبارك بأدائها اللهجة المصرية، مطالبين إياها بتكرار التجربة، خاصةً أنَّها من الأصوات المتميزة بالخليج العربي.

كل ان تتخيل ان اغنية "اللي يمشي عادي" تحصل علي 50 مليون مشاهدة علي منصة يوتيوب فى اقل من شهر ونصف، بالرغم انها تجربة اولي للغناء باللهجة المصرية الا انها نالت اعجاب الكثير والكثير، واغنية اللي يمشي عادي، من الاغاني الحزينة التي قدمتها مبارك والتي تحتوي علي لحن احترافي وصوت افضل من رائع لاداء داليا مبارك في اغنيتها اللي يمشي عادي.

كلمات اغينة اللي يمشي عادي

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم
 راحوا ف الدوامة تاهوا مع السلامة

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا
 نسيوا انه الجراح بتسيب علامة

اللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا
فوق دماغنا مكانه عالي

وف عيونا هندارية
ماحنا عشنا لناس باعونا

ف النهاية خدنا ايه
النوايا تبان ف شدة ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن
والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم
 راحوا ف الدوامة تاهوا مع السلامة

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا إنه الجراح بتسيب علامة

تحميل اغنية اللي يمشي عادي غناء داليا مباراة


تعليقات