k جمهور شيرين عبد الوهاب بشعل السوشيال ميديا -->

جمهور شيرين عبد الوهاب بشعل السوشيال ميديا

جمهور شيرين عبد الوهاب بشعل السوشيال ميديا

    منذ ساعات قليلة هشتاج "راجعي نفسك" يتصدر التريند دخل مصر ومن المتوقع ان يصل الي كل العالم فى مطلع صباح يوم الاثنين،جمهور شيرين عبد الوهاب بيطالب الفنانة القديرة صاحبة الصوت النقي بأن ترجع من جديد وتبدأ بطرح علي الاغاني علي المنصات القمية...
    الكل يطلبها بعمل شئ الكل يفعله الان، وليس من العيب ان تصدر اغاني شيرين علي قناة علي الوتيوب، لان هذا هو عصر السوشيال ميديا عصر السوشيال ميديا بقي الوسيلة الاسهل للوصول الي الجمهور وهو جالس فى مكانة..

    شيرين عبد الوهاب

    محبي المطربة شيرين عبد الوهاب يطلقون هاشتاج "رجعي حساباتك يا شيرين"، مطالبين الفنانة بالعودة للتفاعل مع الجمهور والسوشيال ميديا، كما كانت تفعل من قبل.
    جمهور "شيرين" احنا مش طالبين منك تنشري حياتك ولا نقتحم خصوصيتك ولا حتي تتواصلي معانا لأن ده شيء مفيش أمل منه، احنا طالبين تجيبي حد زكي وشاطر يمسك شغلك ويكون هو المسئول عن السوشيال ميديا، ويريحك ويرحنا، حد يكون قادر يشيل مسؤولية اسمك الكبير.وسبب شن هشتاج شيرين عبد الوهاب لان في الفترة الاخيرة واعتزلت الفنانة شيرين عبدالوهاب السوشيال ميديا منذ فترة طويلة، واكتفت بأن يكون ظهورها على تهنئة أو تقديم واجب عزاء فقط.
    وهذا لا يرضي الجمهور المحب لشيرين عبد الوهاب، شئ قوية وزي طاقة إيجابية ان تجد جمهور يقف بجانبك ويساعدك علي النهوض من جديد لكي تقف علي ارضية صلبة كما كنت في الماضي بل واقوي من الماضي..

    اراء جمهور شيرين علي السوشيال ميديا 

    • أنا مش هتكلم كتير عنك لان قيمتك عندنا غالية، بس احنا حابين نقولك إن في ملايين متأثرين بيكي وبيحبوكي كفرد من عيلتهم، غير كدة مينفعش يكون أهم صوت في الوطن العربي مش متواجد كدة، احنا بنحبك وأنا بحبك قد العالم".
    • شيري يلا بقى وحياة مريم وهنا عشان نحتفل مع بعض بال 100 مليون الكدابين وبعدها حبة جنة أوديو، وبعدها يا بتفكر يا بتحس.

    إرسال تعليق